Palmolive Chocolate Passion

12:15:00


Uwielbiam czekoladę i żele pod prysznic. Powiecie co ma jedno do drugiego? Otóż wiele. Bo jeśli da się te dwie rzeczy połączyć to można uzyskać niesamowity efekt. Czekoladowy żel pod prysznic był miłością od pierwszego wejrzenia (a raczej od pierwszego ,,zaciągnięcia się zapachem) i mimo sporych zapasów żelów do kąpieli w łazience, po prostu musiałam go mieć.
Cały dzień czekałam na ,,chwileczkę zapomnienia" w wannie z żelem Palmolive. Co chwilę biegałam do łazienki by upewnić się czy nadal ma ten cudowny zapach czekolady, czy na mnie czeka i czy nikt nie pokusił się o wypróbowanie go przede mną. Tak mijały godziny aż w końcu nadszedł upragniony wieczór. Ah. Tylko ja, gorąca kąpiel i obłędnie pachnący, czekoladowy żel pod prysznic. Dziś recenzja żelu Palmolive Gourmet Chocolate Passion.

Jak na kremowy żel pod prysznic, charakteryzuje go gęsta konsystencja. Żel łatwo się rozprowadza, łatwo się pieni i pięknie pachnie.

Składniki :
Aqua, Sodium C12-13 Pareth Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Cocamide MEA, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Salicylate, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, BHT, Benzophenone-4, Glycol Distearate, Laureth-4, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Theobroma Cacao Extract, Sine Adipe Lac, Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extract, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate

Plusy :

+ Cena
+ Zapach - mój numer dwa. Zaraz za żelem Palmolive Mineral Massage
+ Łatwo się pieni
+ Estetyczne i poręczne opakowanie
+ Dostępność

Minusy :
 - Zapach nie utrzymuje się długo na ciele
-  Skóra po umyciu jest sucha i ściągnięta
Moja opinia :

Zapach samego żelu pod prysznic jest po prostu obłędny. Z racji tego że uwielbiam czekoladę i moim faworytem jest oczywiście żel Chocolate Passion. Gdyby nie zdrowy rozsądek to chyba bym pożarła całe te 500ml... Ogromnym minusem dla mnie jest fakt że żel wysusza skórę a cudowny zapach utrzymuje się niedługo na mojej skórze.

Czy kupię go ponownie?

Jeśli zdecyduję się na drugą butelkę to tylko ze względu na wspaniały zapach :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super post ! Chyba kupię ten żel na spróbowanie :)
    http://kissofdeathxd.blogspot.com/ Zapraszam do mnie  

    OdpowiedzUsuń