Mega okazja cenowa - największa wpadka tego roku !

17:52:00

Źródło : nowekatowice.blogspot.com

Postanowiłam się z wami podzielić sytuacją, która dzisiaj mi się przydarzyła i wywołała furorę, a przede wszystkim masę śmiechu wśród moich znajomych. Cieszę się bardzo że dzieląc się takimi sytuacjami mogę kogoś rozweselić na resztę dnia. Ale żeby nie przynudzać przejdę do rzeczy.

Katowice. Godziny szczytu. Sklep koło Dworca PKP - masa ludzi, dzikie ryki, przepychanki, wokół pełno ,,biednych i schorowanych moherów" i ja - szara studentka Uniwersytetu Śląskiego. Wchodzę - a nuż rozdają kebsy za darmo? Przy jednej z półek widzę przejętą Panią 60+ a obok niej równiej zaaferowane 50siątki i 40stki. Wszystko to przez niebywałą cenę ,,talerzy na owoce" - 50 groszy. 50 groszy za talerz? ,,Pani bier, mi się ostatnio mój połamał to ten będzie jak znalazł" - dobiega do moich uszu. Tak się akurat złożyło że na swoim nowym mieszkaniu nie mam jeszcze takiego talerzyka, a skoro widzę że ludzie biorą po 10 sztuk tych ,,talerzy na owoce" i lecą do kasy nie oglądając się za siebie, to czemu mam nie kupić chociaż jednego? W końcu to tylko 50 groszy. Przedzieram się przez tłum i biorę do ręki ten deficytowy już powoli towar... W przeciwieństwie do zaaferowanego tłumu obracam z każdej strony ten plastikoway talerz za 50gr, planując sobie jakież to owoce zakupię sobie w Stonce. Obracam talerz a na jego spodzie widzę...
.
.
.
...wizerunek psa i napis ,,Frisbee".

Kurwa. Jaki talerz na owoce? Przecież to FRISBEE.

Cóż. Owoce muszą jeszcze zaczekać na swoje ,,tu i teraz".

Mam nadzieję że wywołałam uśmiech na Twojej twarzy :) Miłego dnia :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. O tak uśmiałam się do łez dziękuję za dobry nastrój na resztę dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież frisbee to idealny talerz na owoce! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahaha :D Zdrowo się uśmiałam :D
    Eh, jak to promocje mogą zrobić człowiekowi wodę z mózgu :D Ale spokojnie, mi też zdarza się nabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko talerz dla wszystkich sfrustrowanych pań domu. Można na nim zjeść, można nim porzucać bez obawy, że się stłucze. Kurcze, chyba sam się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. To taki talerz wszechstronny - może być na owoce, a jak je zjesz to i z psem się pobawisz. No i nie zapominajmy o najważniejszym - 50 gr. Bier Pani jak taka tanioszka, a co :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahhaha, ale się uśmiałam. jeju, ludzie to naprawdę jakaś nie myśląca masa... a tak swoja droga dobry talerz na piknik, można na nim zjeść i potem nim porzucac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha jebałam!
    Normalnie aż mnie to rozwaliło :D
    Jacy niektórzy ludzie mają klapki na oczach gdy widzą przeceny :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko na owoce to dobry talerz. Mój pies zjadłby z niego również szyneczkę, nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń