Ciemna strona Internetu...

14:01:00


O tym że można zabłądzić w Internecie wiem nie od dziś. Ilekroć przyszło do pisania pracy, zwykłego wypracowania czy do nauki to zawsze potrafiłam wylądować po ciemnej stronie Internetu. Piosenki Justina Biebera, straszne chomiki, ciuchy jak ze strony Faszyn from Raszyn, lukratywne oferty sprzedaży nadmorskiego piasku, gadające psy czy inne dziwne rzeczy. Jednak ostatnio błądząc w Internecie prawie zemdlałam...

Serwisów ogłoszeniowych przybywa prawie tak samo szybko jak samych ogłoszeń. Sprzedam/kupię/zamienię - wchodząc na pierwszy lepszy portal z ogłoszeniami widzę takich ofert tysiące. Wystarczy jednak opuścić jeden sprawdzony portal i wejść na ten mniej popularny by naszym oczom ukazały się przedziwne, szokujące oferty...

Post dla ludzi o mocnych nerwach.

Sprzedam używane majteczki, rajstopy, znoszone skarpetki

,,Pończochy? Najlepiej gdyby były do tego stopnia znoszone żeby było je czuć w sąsiednim województwie. Majtki? Ponoszę i 2 dni! Skarpetki? Noł problem - wyślę je w dyskretnej kopercie tak by nie straciły swojego aromatu." Serio? No serio. Panie oferują stringi/figi/pończochy/rajstopy/skarpetki stopki i wiele innych modeli. Do wyboru, do koloru. Nie wiem kto mnie bardziej przeraża - dziewczyny i kobiety zarabiające w ten sposób czy amatorzy tych zapachów. Obrzydliwe. Poniżej zamieszczam ogłoszenie które znalazłam w czeluściach Internetu (tylko dla odważnych i nie spożywających w tej chwili posiłku) :



Dominatorka

Dominatorka pisze ,,Chętnie Cię zdominuję... Analnie".

Bez komentarza.

Udało mi się zrzucić 15kg w niedługim czasie - chcesz wiedzieć jak tego dokonałem? Napisz ! Udzielę Ci darmowych informacji.

Od kilku lat moda na bycie ,,Fit" jest niezwykle popularna. Seksowna figura dzięki takim ogłoszeniom wydaje się być na wyciągnięcie ręki. Po co się przemęczać na siłowni skoro można zrzucić kilka kilogramów w szybkim czasie? Błąd. Już sam fakt że utrata kilogramów następuje w takim szybkim tempie powinien Cię zastanowić. Pisząc do Pana z ogloszenia dowiadujemy się że ten cudowny sposób to chińskie tabletki, zakazane na naszym rynku, których branie powoduje straszne efekty uboczne a w skrajnych przypadkach prowadzi do śmierci. Chcesz schudnąć? Nie szukaj drogi na skróty bo może się to dla Ciebie źle skończyć.

Pójdę na wesele

Kiedy ostatnio byłam na weselu? Nie pamiętam. Mam nadzieję że niedługo to się zmieni i w końcu dostanę jakieś zaproszenie od znajomych. Tymczasem w Internecie aż kwitnie przemysł ,,panien do tańca i do różańca", które z chęcią potowarzyszą młodemu kawalerowi na weselu. W sumie - dobra myśl :)

Sprzedam szczoteczkę do zębów - używana tylko 2 razy !

Ostatnio moim oczom ukazało się właśnie takie ogłoszenie. Ludzie naprawdę nie widzą w tym nic złego? Szczoteczka do zębów? Really?

Chętnie podeptam genitalia

,,Cześć jestem Grażyna i chętnie zrobię z Twoich jaj jajecznicę". Panie w Internecie oferują deptanie męskich części ciała na rozmaite sposoby - nago, w seksownej bieliźnie czy w szpilkach (widzicie? Akupunktura gratis). Takim kobietom są potrzebni mężczyźni nie tylko ze stalowymi nerwami ale też z resztą ciała zbudowaną z tego stopu ;)
Zapomniałabym dodać że Internet uczy. Dowiedziałam się że takie dreptanie po partnerze nazywa się tramplingiem. Ja jednak pozostanę przy chodzeniu po górach.

Oddam za darmo

Ogłoszenia z popularnego portalu, zatytułowane ,,Oddam za darmo" budzą we mnie lęk. Nigdy nie wiadomo co zobaczę pomiędzy używanymi ubraniami, sprzętem RTV i AGD czy drewnem na opał. I w tym przypadku moje przeczucie mnie nie zawiodło - niestety. Resztki styropianu, opakowanie herbaty, mleko dla niemowląt - aż pół opakowania. I najgorsze - Oddam (za dopłatą) Multiplę.


Zapłodnię Panią

,,Nazywam się Jacek, oferuję moją pomoc przy zapłodnieniu kobiety. Jestem przystojny (kobiety oglądają się za mną na ulicy), wysportowany, wysoki, bez nałogów. To Ty wybierasz czy zapłodnienie ma przebiegać naturalnie czy też przez inseminację. 99,9% moich klientek jest zadowolonych. Może do nich dołączysz ?"
Zadowolone klientki i dobra reklama dźwignią handlu. Biere.


Mam nadzieję że nie spożywaliście posiłków w trakcie lektury i że dzielnie się wytrzymaliście ! :)

Co o tym wszystkim sądzicie? Czekam na wasze komentarze :)



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Widziałam wielokrotnie takie ogłoszenia o sprzedawaniu majtek i innych tym podobnych rzeczy - byłam w szoku. Kobiety korzystają, że znaleźli się tacy chorzy fetyszyści i sprzedają używane majtki - dla mnie zarówno ta osoba co kupuje jak i ta co sprzedaje mają coś z głową...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge. usmialam sie na calego. ale mnie to troche przeraza bo ludzie sa mega dziwni. im starsza jestem tym wiecej wiem a wolalabym nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie częsciej :) Czarne poczucie humoru i nie tylko - gwarantowane :)

      Usuń
  3. O matko, ja jakoś nie trafiłam jeszcze na takie ogłoszenia... Cóż, internet tworzą ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest popyt jest podaż. Serio - to średnio mnie obchodzi kto co lubi co go kręci powiedzmy poza godzinami pracy czy znajomości - lubi być gwałcony analnie? jego sprawa. Do niedawna uważano - niektórzy "zdrowi" nadal uważają, że związek z osobą niepełnosprawna to zboczenie. :) :) mi to nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś świetną obserwatorką. Prawdziwe internetowe "perełki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przeczytaniu ogłoszenia "zginął gołąb" , w internecie już chyba nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskoczenie sięgnęło zenitu... zbieram szczękę z podłogi :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak: jest popyt, jest podaż. :) Dziwne to, straszne i szokujące, ale myślę, że funkcjonuje nie od dziś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie, co Wy zakonnice. W Japoni sa automaty z uzywanymi majtakami czy rajstopami. Rozumiem, ze Wy wszystkie bulke ptzez bibulke?? Poza tym posiadanie fetyszu to nie choroba. Jesli kogos cos podnieca i druga strona na to przystaje to idealny uklad i co w tym przerazajacego? Druga rzecz to jesli mialbym wyrzucic buty, a ktos by chcial za nie zaplacic to musialbym glabem zeby nie zarobic. Wyjdzcie w koncu z nor, mamy 21szy wiek,a Wy dalej tkwicie w feudalizmie!!

    OdpowiedzUsuń