Fotowalentynkowa relacja

20:18:00


Obiecałam że nie będę was już zanudzać pisaniem o Walentynkach, ale nie mogłam powiedzieć ,,nie" małemu reportażowi z tego dnia :) Zapraszam was do walentynkowej galerii :)
Walentynki to dzień jak co dzień tylko trochę bardziej tłoczny. Tłoczno jest w centrach miast, w centrach handlowych a i restauracje są w ten dzień jakby bardziej oblegane.


Jeśli Walentynki to tylko Raffaello


Wrzuciłabym jeszcze jedno zdjęcie ale niestety zawartość nie wytrzymała
Wybór lokalu pozostawiłam męskiej części publiczności, ponieważ uznałam że 2 tygodnie czasu na wybór stosownej jadłodajni to dla mnie za mało, w końcu jestem typową kobietą której wybór chipsów w sklepie zajmuje 20 minut.


Czerwona róża to kwiat kochanków oznaczający namiętność, szczerą miłość, odwagę i pożądanie
Padło na naszą ulubioną, meksykańską restaurację. Niestety jak się okazało rezerwacja miejsc w tym roku nie była możliwa, bo jak to ujęła kelnerka ,,kto pierwszy ten lepszy". Tym sposobem 14 lutego o godzinie 16 znaleźliśmy się przed lokalem sądząc że będziemy w nim pierwsi. Widocznie o 15-tej, jakieś 100 osób pomyślało o tym samym. Mówi się trudno. Odczekawszy 10 minut, ruszyliśmy w stronę zwalniającego się powoli stolika (odprowadzały nas do niego zazdrosne spojrzenia ludzi czekających w kolejce na swoją kolej).


W meksykańskiej restauracji konieczna jest taktyka w doborze jedzenia do napojów
Sklepowa witryna - klimatycznie :)
Brick - jedna ze 100 najlepszych restauracji w Polsce

Najlepsza Irish Coffee w mieście (a nawet i w województwie)
O kolacji nie będę pisała. Zdjęć też nie mam. Bo dobrego jedzenia się nie fotografuje tylko się je je (je, je... i od razu przypomina mi się ten suchar - Co je Coco Jambo? Ja ja je...).

Podsumowując Walentynki :

Ocena - Bardzo Dobry
Kalorie - powyżej 4 tysięcy
Straty - 2 opakowani Rafaello
Wnioski - Od poniedziałku mniej jem i kończę z oglądaniem horrorów

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak romantycznie ;))
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Raffaello to zawsze dobry pomysł 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kawa wygląda obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj sama bym się napiła takiej kawy :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że walentynki spędziłaś tak miło :) Mam nadzieję, że pozostałe dni w roku będą równie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń