Idziemy na plażę - letni niezbędnik każdej kobiety

19:59:00


Witajcie ! :) Dzisiaj nietypowo bo kosmetykowo :) Wakacje zbliżają się dużymi krokami a publiczne baseny, jeziora czy plaże powoli zapełniają się ludźmi. Jak się przygotować na weekend? Co powinno znaleźć się w damskiej torebce oprócz okularów przeciwsłonecznych i stroju kąpielowego? Wybrałam dla was swoje ulubione kosmetyki :)

1. Krem z filtrem UV

Jeśli tak jak ja cierpisz na alergię skóry lub po prostu masz jasną karnację, koniecznie zdecyduj się na krem z większym filtrem żeby uniknąć poparzeń słonecznych.





2. Krem nawilżający

Masz suchą skórę? Idealnym rozwiązaniem tego problemu będzie krem nawilżający. Polecam tutaj szczególnie super nawilżający krem oliwkowy z Ziaji, którego używam od lat jak zresztą większość mojej rodziny. Efekty widoczne są już po pierwszym zastosowaniu. Plusy można by tutaj długo wymieniać ale najważniejsze z nich to wspaniały zapach, intensywne nawilżenie i łagodzenie podrażnień. Drugi krem to krem Nivea Soft - również intensywnie nawilżający. Kosztuje trochę więcej niż nasza Ziajka ale świetnie sprawdza się w codziennej pielęgnacji - nawilża skórę, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Zapach również nie zawodzi :)


3. Zestaw Bambino - krem ochronny z tlenkiem cynku + chusteczki nawilżające (nie tylko) dla niemowląt

,,Taka stara a używa kosmetyków dla dzieci !" No i? :) Krem Bambino jest dla mnie ratunkiem w każdej kryzysowej sytuacji dotyczącej mojej skóry twarzy :) Cynk zawarty w kremie łagodzi podrażnienia i zapobiega stanom zapalnym. Dodatkowym plusem jest fakt że nasz Bambino chroni nas od zimnego i suchego powietrza oraz od promieni słonecznych ! :) Krem i balsam w jednym !
A chusteczki? Dorośli jak dzieci lubią się czasem ufajdać więc paczuszka chusteczek nikomu nie zaszkodzi :)

Opakowanie trochę sfatygowane ale to tylko świadczy o tym jakie kosmetyki Bambino są wspaniałe ! :)
4. Żel pod prysznic

Wróciłaś z plaży a może z publicznego basenu? No to biegiem pod prysznic, pora się odświeżyć ! :) Tutaj również chciałabym polecić moich dwóch ulubieńców którym jestem wierna od lat. Pierwszy z nich to Palmolive - Thermal SPA. Ten zapach zwalił mnie z nóg i ujął od pierwszego wejrzenia (powąchania). Żel nie należy co prawda do najtańszych (w zależności od drogerii) ale zdarzają się droższe więc nie ma co narzekać. Posiada drobinki, które delikatnie ścierają naskórek i wygładzają ciało. A o zapachu mogłabym pisać godzinami ! Co najlepsze - długo utrzymuje się na skórze i na pewno spodoba się waszemu wybrankowi :) Cena jest warta tego luksusu.
Drugi żel, Nivea Free Time, jest moim faworytem gdy po intensywnie spędzonym, upalnym dniu, wracam do domu żeby się odświeżyć. Lekki i przyjemny zapach oraz żel o kremowej konsystencji są idealnym zestawieniem na lato.






5. Balsam do ciała

Moim faworytem od jakiegoś czasu jest balsam z Neutrogeny w poręcznym opakowaniu. Balsam z witaminą E i maliną nordycką to nie tylko gwarancja pięknego zapachu ale również maksymalnego nawilżenia skóry. Kremowa konsystencja łatwo się rozprowadza i szybko wchłania w naszą skórę.



6. Maszynka

Jakby jakiś włosek na nodze próbował oszukać przeznaczenie ! :D :)




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Fajny pomysł z chusteczkami nawilżającymi,nie pomyślałabym o tym.Uwielbiam żele Palmolive.Pozdrawiam

    http://creativelylive.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatny post z przygotowaniem na wekeend <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewątpliwie wszystkie kosmetyki, które wymieniłaś latem są bardzo przydatne. Ja nie wystawiam się zbytnio na słońce, ale w razie wyjścia z cienia będe musiała o filtrze i nawilzeniu pamietac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze słońcem nie przesadzam i nawet w cieniu smaruję się i psikam. No i obowiązkowo kosmetyki po opalaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze jest krem z filtrem i woda. Bez tego nie ruszam się na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako matka dwójki małoletnich potwierdzam, że mokre chusteczki sprawdzają się w każdej sytuacji, nie tylko związanej z dziećmi :-) Polecam te z Rossmanna marki babydream, nie podrażniają i delikatnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak uważam ! :) Przy kolejnej wizycie w Rossmannie zwrócę uwagę na te chusteczki, bo do tej pory byłam wierna tylko Bambino :)

      Usuń
  7. Szukałam ostatnio takiego wpisu. Świetnie trafiłam :) Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. dodałabym jeszcze krem typowo do twarzy, u mnie vichy 50 jest w kosmetyczce cały rok, nawet zimą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Uwielbiam ten krem nawilżający z Nivea, super jest :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... ja na plażę najczęściej olejek dla dzieci zabieram i.. to tyle... jakoś nie jestem kosmetyczna :) ale przegląd bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty firmy Palmolive - są cudowne, skuteczne!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary i krem z filtrem - absolutny must-have! Bardzo miło tu u Ciebie, zostaję na dłużej, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez kremu UV i okularów nie wychodzę na plażę ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą emulsję z Kolastyny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremy i okulary- zawsze.
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń