Paczka od Lirene

16:43:00


Jak już część z was zdążyła zobaczyć na moim Instagramie, jakiś czas temu odwiedził mnie kurier i zostawił dla mnie pudełko, które u niejednej kobiety wywołałoby szybsze bicie serca. W paczce znajdowały się bowiem kosmetyki, od mojej ulubionej marki, którą jest Lirene.

Od lat w moim domu używa się produktów marki Lirene. Sama odkąd pamiętam używam fluidu City Matt (który poleciła mi moja mama) i kosmetyków do ciała takich jak peelingi czy balsamy. Dzięki temu, paczka od zespołu Lirene cieszyła mnie jeszcze bardziej. Ba, poczułam się zaczycona, że będę mogła wypróbować nowości tej marki.


Zawartość pudełka :

Jak widzicie, moja paczka od Lirene jest bardzo zróżnicowana. Oprócz kosmetyków do twarzy takich jak fluid czy korektor, zdecydowałam się również na kosmetyki do pielęgnacji ciała.


Dotychczas miałam przyjemność wypróbowania jaśminowego sprayu do opalania z idealnym dla mojej skóry filtrem SPF30 oraz fluidu Lirene Perfect Tone, który po aplikacji na twarz, idealnie dopasowuje się do koloru mojej cery. Recenzja tych dwóch oraz pozostałych produktów już niebawem ! :)



Jak już wspomniałam, miałam przyjemność stosowania jaśmiowego sprayu do ciała podczas ostatniego wypadu z przyjaciółmi. Olejek oprócz cudownego zapachu skutecznie chroni przed bolesnymi skutkami ekspozycji słonecznej. A oto i nasz bohater :



A wy macie swoich ulubieńców tej marki? :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Paczka idealna dla mnie :) Same cudowności- czekam na recenzje :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same perełki można powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj nie sięgałam po podkłady Lirene, bo często były dla mnie za ciemne, ale tu widzę całkiem ciekawą propozycję :D Podkład dopasowujący się do twarzy może w końcu pasowałby mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona, tym bardziej że nie mogłam go wcześniej wypróbować. Brałam go w ciemno. Po aplikacji idealnie dopasował się do mojej skóry i sprawił że wyglądałam naturalnie. Gorąco polecam!

      Usuń
  4. cudeńka :) tak Ci zazdraszczam, że skoczę jutro po ten grejpfturowy peeling! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zazdroszcze Ci takiej paczki, sama bym chciała taką dostać:)

    OdpowiedzUsuń