Duet idealny - Fluid Perfect Tone i korektor Be Perfect od Lirene

18:58:00


Mimo szerokiego asortymentu oferowanego przez polski rynek kosmetyczny, wybór dobrego podkładu wydaje się być bardzo trudny. Sama jestem tego doskonałym przykładem. Od lat używam jednego podkładu, ponieważ moja skóra ciężko znosi jakiekolwiek zmiany. Z tego powodu niełatwo mi znaleźć podkład, który będzie odpowiedni dla mojej skóry, nie będzie tworzył tzw. ,,maski" oraz taki który nie będzie spływał z twarzy.

Od lat w moim domu używa się kosmetyków Lirene. Moim wieloletnim faworytem jest fluid City Matt, z którym praktycznie się nie rozstaję. Perfect Tone miał być dla mnie małą odskocznią od codzienności :) Ze względu na moją skórę dręczoną ŁZS i AZS, strasznie boję się zmian i mimo że oba fluidy są sygnowane tą samą marką, do swojego nowego nabytku podeszłam wyjątkowo nieufnie.


Moja skóra jest ,,wymagająca". Jak już wspominałam, od lat cierpię na ŁZS i AZS i każda zmiana kosmetyków do twarzy jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Od kiedy pamiętam, używam tego samego kremu, maści, fluidu czy pudru, a każdy nowy kosmetyk stanowi dla mnie osobistą puszkę Pandory.

Fluid Perfect Tone

Na stronie Lirene czytamy :

,,Opracowana przez ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene innowacyjna formuła fluidu zawiera pigmenty „soft focus”, które dopasowują się do naturalnego odcienia skóry, jednocześnie dodając jej blasku i świeżości. Fluid delikatnie kryje i nie zmienia koloru w czasie."

Decydując się na opisywany podkład, nie oczekiwałam od niego zbyt wiele. Na zdanie ,,dopasowujący się do koloru cery" nabrałam się już wiele razy.

O dziwo Perfect Tone naprawdę mnie zaskoczył. Pozytywnie. Ale zacznijmy od początku.

Spośród dość szerokiej gamy kolorów (do wyboru mamy aż 8 odcieni!), wybrałam jeden pasujący do mojej cery. Posiadam kolor Naturalny 120, który ze względu na moją ciemną karnację, idealnie współgra z moją cerą. Czytając wcześniej opinie na temat tego konkretnego koloru, bałam się że będzie on dla mnie za ciemny. Niepotrzebnie. Fluid okazał się idealny. Perfect Tone skutecznie wyrównuje koloryt skóry, bardzo szybko się wchłania, dobrze kryje i długo się utrzymuje. No i najważniejsze - nie ma mowy o żadnym efekcie maski! Po nałożeniu fluidu moja twarz wygląda niezwykle naturalnie.

Niech niska cena podkładu was nie zwodzi! Ten produkt bez dwóch zdań dorównuje swoim droższym kolegom :)

+ Cena
+ Przyjemna i łatwa aplikacja
+ Opakowanie - szklane z pompką, która ułatwia dozowanie produktu
+ Produkt nie wysusza i nie ,,zapycha" skóry
+ Wydajny, opakowanie starcza na długi okres czasu

- Fluid nie poradzi sobie przy większych i bardziej widocznych problemach skórnych, ze względu na jego delikatne krycie. Sytuację powinno uratować użycie korektora :)

Korektor Be Perfect

Korektor Be Perfect od Lirene, to punktowy korektor kryjący. Korektor nie tylko doskonale kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt cery, ale oprócz tego idealnie się aplikuje. Wszystko to, dzięki specjalnej gąbeczce, która sprawia że aplikacja korektora jest prosta i przyjemna. Wraz z podkładem Perfect Tone jak i City Matt, tworzą idealny zestaw.




Ceny produktów znajdziecie na stronie Lirene oraz w linkach poniżej 

Fluid - https://lirene.pl/produkty/makijaz/perfect-tone/
Korektor - https://lirene.pl/produkty/makijaz/be-perfect-kryjacy/

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Nie używam takich rzeczy ale wyglądają na bardzo porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam kolorówki z tej firmy, ale teraz ma być promocja w Rossmann, to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam swój idealny krem BB, też właśnie z Lirene, i przestali go produkować :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat muszę uzupełnić zapasy, więc może przetestuję ten zestaw :D

    www.kulturaniewysoka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh... moja kobieta będzie miała kolejny kosmetyk do przetestowania:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę na ten podkład , bo bardzo chciałam kiedyś spróbować coś z lirene

    natalialifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przetestować! Uwielbiam to robić :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo muszę chyba wypróbowac ten podkład bo szukam czegoś nowego ostatnio :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektor sie super prezentuje :) ja na swoje worki pod oczami musze ciagle probowac jakichs kryjących korektorów! A ten ma super aplikator! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń