To co kocham najbardziej czyli Beskid Sądecki

22:42:00








Macie takie miejsce na ziemi do którego uwielbiacie wracać? Miejsce w którym możecie choć na chwilę zapomnieć o swoich problemach? Ja mam. Kocham góry - zarówno te małe jak i te duże. Swoje serce zostawiłam jednak w Beskidzie Sądeckim. Byliście w którymś z tych miejsc? Jesli nie to serdecznie was zapraszam ! :)

Dziś postanowiłam nie zanudzać was opisami miast i ich historią :) Zrobię to w kolejnych postach :) Miłego oglądania :)

Czekam na wasze komentarze :)

Muszyna Zdrój

Wspaniały widok z baszty
Baszta; widok na Zapopradzie
Progi Popradu :)
Centrum Sportu i Rekreacji Zapopradzie

Piwniczna Zdrój 


Studnia w rynku z datą lokacji miasta i wizerunkiem jego założyciela - Kazimierza Wielkiego
Idealne miejsce na upalny dzień :) Tu możesz napić się świeżej wody i co najlepsze - całkowicie za darmo :) Zarówno turyści i miejscowi przychodzą tu z butelkami aby nabrać sobie wody :)

Wspaniała Pijalnia :)


Urokliwy Stary Dworzec

Krynica Zdrój

Przepiękne Łazienki Borowinowe
W Pijalni Jana
Potok Kryniczanka
PKL Góra Parkowa
Najsłynniejszy Deptak południowej Małopolski

Jaworzyna Krynicka

Widok z Jaworzyny Krynickiej


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Moim skromnym zdaniem nie ma nic piękniejszego niż Karkonosze, ale może to też dlatego, że u mnie nie jedynie krajobraz, ale i wysiłek się liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham Karpaty :) Ale jeśli chodzi o kilmat, powietrze, ludzi - zdecydowanie Beskid Sądecki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie.
    Gratuluję, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie.
    Gratuluję, Aniu.

    OdpowiedzUsuń