Wycieczka objazdowa wg Nieidealnej

15:17:00

Ostatnio nie mam czasu na pisanie. Studia i obowiązki strasznie mi go pochłaniają. W ramach rekompensaty postanowiłam wrzucić wam zdjęcia z wczorajszej wycieczki objazdowej :) 3 piękne miasta, kilka cudnych miejsc, no i wspaniała polska jesień. Już za niedługo zapuka do nas listopad a wraz z nim zimne, deszczowe dni, mam nadzieję że dzięki mojemu wpisowi ta złota jesień zostanie w waszych sercach i będzie wam przypominać o tym jak słonecznie było jeszcze nie tak dawno ! :)
P.S.
Wstyd czy nie wstyd - muszę się do czegoś przyznać. Do wczoraj, nie no, właściwie już od kilku dni, nie wiedziałam że w Oświęcimiu może być coś więcej niż obóz KL Auschwitz. W sumie nie byłam z tym sama. Większość ludzi nie ma pojęcia że Oświęcim nie kończy się tylko i wyłącznie na obozie zagłady. Dlatego gdy zobaczyłam piękny rynek z ciekawą architekturą byłam miło zaskoczona. To miasto ma cudowną historię, równie cudowną jak Kraków, Warszawa i inne miasta. Niewiele ludzi o tym niestety wie a co dopiero pamięta. Co prawda będąc w tym mieście ciężko myśleć o zamku, kościołach bądź pałacu ślubów bowiem na myśl przychodzi tylko fakt tragicznych wydarzeń związanych z zagładą Żydów w obozie znajdującym się kilka kilometrów dalej.













You Might Also Like

1 komentarze